Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. gospodarki nieruchomościami. Wymagania dla potencjalnych kandydatów obejmują posiadanie obywatelstwa polskiego oraz wykształcenie wyższe, a także co najmniej trzyletni staż pracy. Zainteresowani powinni złożyć swoje dokumenty aplikacyjne do dnia 14 maja 2025 roku.
W procesie rekrutacji preferowane będzie doświadczenie w jednostkach administracji publicznej oraz znajomość przepisów prawnych związanych z gospodarką nieruchomościami, Kodeksem Cywilnym, a także ustawą o samorządzie gminnym. Dodatkowo mile widziana jest znajomość oprogramowania Proton oraz pakietu Microsoft Office. Kandydaci powinni wykazywać się także umiejętnościami organizacyjnymi oraz zdolnością do pracy w zespole.
Zakres obowiązków na nowym stanowisku będzie obejmować przygotowywanie projektów uchwał, dokumentacji potrzebnej do postępowań przetargowych, a także prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie także odpowiedzialna za regulowanie stanu prawnego nieruchomości oraz ich zarząd. Praca będzie odbywać się głównie w siedzibie Urzędu oraz terenie Miasta i Gminy Bogatynia, z możliwością kontaktu z interesantami oraz instytucjami zewnętrznymi.
Warunki pracy na oferowanym stanowisku obejmują pracę przy komputerze oraz współpracę z różnymi jednostkami. Osoby zainteresowane powinny złożyć dokumenty osobiście w Kancelarii Urzędu lub wysłać je pocztą. Informacje dotyczące naboru są dostępne pod wskazanymi numerami telefonów, a także na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bogatynia, gdzie opublikowane zostaną wyniki rekrutacji oraz lista zakwalifikowanych kandydatów.
Źródło: Urząd Miasta Bogatynia
Oceń: Nabór na stanowisko inspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miasta i Gminy Bogatynia
Zobacz Także